CaldwellSchool District

Skip to main content

Two week mask requirement for Wilson Elementary

para español, desplácese hacia abajo

 

Caldwell Parents,

 

Starting Monday, August 30, 2021, students and staff at Wilson Elementary will be required to wear masks through September 10, 2021, as a mitigation effort to help reduce the spread of COVID-19 and reduce quarantine time for students and staff who may be exposed. 

 

Preschool is also being delayed by one week at Wilson Elementary due to staffing issues related to COVID-19.  Wilson Preschool will begin on September 7, 2021.

To support our goal of keeping school open, visitors to our schools are required to wear masks.

Our goal is to keep school open and students attending every day.

We appreciate your partnership during this challenging time.

Sincerely,

 

Dr. N. Shalene French

Superintendent

 

Padres de Caldwell,

 

A partir del lunes 30 de agosto del 2021, a los estudiantes y el personal de la Primaria Wilson se les requerirá usar cubrebocas hasta el 10 de septiembre del 2021, como un esfuerzo de mitigación para ayudar a reducir la propagación de COVID-19 y reducir el tiempo de cuarentena para los estudiantes y el personal que puedan estar expuestos.

 

El preescolar también se retrasa una semana en la Primaria Wilson debido a cuestiones de personal relacionados con COVID-19. El Preescolar de la Escuela Wilson comenzará el 7 de septiembre del 2021.

Para apoyar nuestro objetivo de mantener la escuela abierta, los visitantes de nuestras escuelas deben usar cubrebocas..

Nuestro objetivo es mantener la escuela abierta y a los estudiantes asistiendo todos los días.

Agradecemos su colaboración durante este momento desafiante.

Atentamente,

 

Dra.. N. Shalene French

Superintendente

Published